Akdeniz Üniversitesi

Kalite Politikası

KALİTE POLİTİKAMIZ

Hasta ve çalışan güvenliğini ön planda tutarak; hastane hizmetlerini ve klinik tıp eğitiminin gerektirdiği hastane yapılanmasını ulusal ve uluslararası  standartta sunmak, ekip  çalışması ile sürekli gelişme ve iyileştirmeyi esas  almaktır.

MİSYONUMUZ

Hastalarımıza daha iyi hizmet verebilmek için; konusunda uzmanlaşmış çalışanlarımızla, dünyadaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip ederek ve bu birikimi klinik  tıp eğitimine de aktararak  en üst düzeyde, kaliteli, etkin ve verimli bir şekilde çalışmak.

VİZYONUMUZ

Hastane hizmetlerinde ve klinik  tıp eğitiminde  uluslararası standartta en kaliteli, verimli, güvenilir ve sürdürülebilir  bir model olmak.

STRATEJİLERİMİZ

Hasta ve hastane bilgilerinin tamamının güvende olması ve bu bilgilere ihtiyaç duyulduğu an ulaşılmasını sağlayacak e-hastane sistemini geliştirmek
Hastane kalite yönetim sistemini, verimlilik yönetim sistemi esaslarını kullanarak geliştirmek ve sürekli iyileştirmek
Hastalarımızın teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerini akreditasyon standartlarını kullanarak düzenlemek
Turizm sağlığı ve sağlık turizmine yönelik çalışmaları başlatmak
Hastanenin kalite hedeflerine ulaşmasında hasta ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklanarak kurum kültürünü geliştirmek
Hastane yönetim ve organizasyon hizmetlerini, uluslararası standartta ve profesyonel meslek mensupları tarafından vermeyi sürdürmek.

DEĞERLERİMİZ

Etik Kurallara Uygunluk : Tüm hizmetlerde, etik kuralların geçerliliğinin titizlikle gözetilmesi.
İnsan Odaklılık : İnsan yaşamı ve mutluluğunun her şeyden önemli sayılması.
Güvenilirlik : Kurum çalışanlarımızın, sözlerinde ve davranışlarında doğruluktan ayrılmaması.
Takım Çalışması : Birbirini yürekten tamamlayan, katılımcı ve yaratıcı üyelerden oluşan takımlar kurmak.
Çevreye Saygı : Fiziksel, biyolojik ve sosyo-kültürel alanlardan oluşan çevrenin korunmasını ahlaki ve sosyal sorumluluğumuz olarak kabul etmek.